Meezingen

Het Culemborgs Kamerkoor is sinds de oprichting in 1975 een begrip in de stad. Onder leiding van onze dirigent Jan van den Berg zingen we een breed klassiek repertoire: van Monteverdi tot Philip Glass. Enkele hoogepunten uit de afgelopen periode waren “Ceremony of Carols” van Benjamin Britten en de “Petite Messe Solennelle” van Rossini. Naast kleinere uitvoeringen, zoals op Monumentendag, streven we naar twee grotere optredens per jaar.

We zijn voor onze volgende producties op zoek naar nieuwe koorleden.

De wekelijkse repetities zijn op donderdagavond van 20.00 tot 22.15 uur in de oude Synagoge aan het Sint Janskerkhof in Culemborg. Het koor combineert muzikale ambitie met gezelligheid in de pauze en een drankje na afloop van de repetitie in de Tapperij.
Iedereen met kamerkoor-ervaring en een breed muzikaal gevoel mag vrijblijvend een paar keer meezingen om de sfeer te proeven. Neem daarvoor contact op met de secretaris van het kamerkoor op 06 2254 9556 of via info@culemborgskamerkoor.nl .

Delen op social media?